Klachten afhandeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en/of dienstverlening. Wij helpen je graag verder om een goeie oplossing te vinden, mail naar [email protected]
We streven ernaar om binnen 24 uur een oplossing voor je probleem voor te stellen waarvoor één van onze medewerkers contact met je zal opnemen.
Mocht er meer tijd nodig zijn- om een klacht op te lossen dan brengen wij je hiervan op de hoogte.
Je kunt ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij wij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij vragen je vriendelijk om je klacht via e-mail aan onze klantenservice door te geven dan kunnen we dit zo snel mogelijk verwerken en vermeld hierbij graag onderstaande gegevens:

  •  Naam en adresgegevens
  •  Telefoonnummer
  •  Ordernummer
  •  Korte beschrijving van het probleem
  •  Enkele foto's van het betreffende product

In sommige gevallen zal gevraagd worden het artikel op te sturen zodat onze medewerkers het probleem beter kunnen beoordelen en oplossen indien mogelijk, zij doen hun  uiterste best dit zo goed mogelijk voor alle betrokken partijen op te lossen. Je kan je artikel dan opsturen naar:

Onze gegevens:
Tassenwinkel.nl
t.a.v. klantenservice 
Huizermaatweg 550a

1276LM Huizen

[email protected]

 

Andere veiligheid onderwerpen